Administratief medewerkers salaris en financien
Hanzeheerd

Functieomschrijving

Als administratief medewerker salaris en financiën ben jij verantwoordelijk voor de debiteuren, crediteuren, bank/kas en salarissen van Hanzeheerd. Je zorgt er voor dat er facturen worden aangemaakt voor voeding, huur, servicekosten en particuliere betalingen voor geleverde uren zorg. Daarnaast zorg je voor een goede administratieve verwerking van inkomende facturen en verstuur je deze naar de juiste budgethouder. De verwerking van bankafschriften en kassen behoort eveneens tot je werkzaamheden. Gezien de omvang van onze organisatie vorm je een team met de allround medewerker financiën als het gaat om de verwerking van de salarissen. Je zorgt er samen met hem voor dat de declaraties van personeel goed worden verwerkt, dat de juiste extra uren worden uitbetaald en verstrekt zo nodig werkgeversverklaringen aan personeel. De mutaties van medewerkers worden door onze medewerker personeelsadministratie uitgevoerd. Tijdens vakantie neem je een aantal werkzaamheden over van de personeelsadministratie.

Functie eisen

Voor deze functie vragen wij een afgeronde MBO opleiding. Je bent zelfstandig maar géén einzelgänger. Je bent goed in staat om samen te werken met anderen. Je houdt ervan processen te verbeteren en houdt niet van overbodig werk. Je vindt het leuk om veel verschillende activiteiten te hebben.

Inschaling

Hanzeheerd biedt een leuke baan met ontwikkelingsmogelijkheden in een werkomgeving met ‘korte lijnen’ waarin snel kan worden ingespeeld op de ontwikkelingen.

Functie is voor 32-36 uur per week. In eerste instantie voor een jaar. Pensioen bij Zorg en Welzijn en een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden maken ook deel uit van het aanbod.

Bijzonderheden

Solliciteer dan zeker! Bij voorkeur zien wij jouw sollicitatiebrief met CV per e-mail tegemoet via vacatares@hanzeheerd.nl onder vermelding van het vacaturenummer 115. Wil je liever eerst nog wat meer informatie hebben? Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Peter Oosten, tel 06-50625413 of Gert Eveleens, tel 0578- 691244.

Sluitingstermijn is 20 september.

Type Vacature
Intern nummer 115
Organisatie Hanzeheerd
Locatie Hanzeheerd De Waag
Postcode 8051 VG
Stad Hattem
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 32
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Functie(s) Administratief medewerker financieel
Salarisadministrateur
Publicatiedatum 04-09-2019
Reageer voor 20-09-2019
Ingangsdatum 04-09-2019
Nummer 48049
Doorsturen Bekijk PDF

Hanzeheerd

Gastvrije zorg zoals het hoort! Dat is waar Hanzeheerd voor staat. Wanneer u zich, of omdat de jaren gaan tellen, of om andere redenen, niet meer helemaal kunt redden, kunt u bij ons terecht voor wonen, zorg en verpleging en servicediensten. U wilt het liefst de regie over uw eigen leven voeren, maar wel op steun kunnen rekenen als u die nodig heeft. Wat kunt u bij ons verwachten? Zorg van hoge kwaliteit, gastvrijheid, een veilig en prettig leefklimaat en respect voor uw persoonlijke waarden, beleving en achtergrond. Wij bieden een thuis met zorg- en verpleegmogelijkheden op twee locaties: De Bongerd in Hattem en Brinkhoven in Heerde.

Meer over Hanzeheerd