Coördinator Huisvesting, 32 uur per week.
De Lichtenvoorde

Wij geloven in de kracht van mensen.
We dagen de ander uit om te denken in mogelijkheden.
Vanuit deze overtuiging doen wij wat we doen.

De Lichtenvoorde ondersteunt mensen met een beperking. We zijn als organisatie volop in beweging. De kwaliteit van leven, gezien door de ogen van de cliënt, staat daarbij centraal. Cliënten bij De Lichtenvoorde maken deel uit van de samenleving. Onze zorg en dienstverlening is er op gericht dat ze zoveel mogelijk de regie over hun eigen leven hebben. En dat ze, waar dat mogelijk is, eigen verantwoordelijkheid nemen.

Binnen ons team ‘’Procesondersteuning” zijn wij op zoek naar een enthousiaste:

Coördinator Huisvesting
(+/- 32 uur) 

Jouw werkplek
Als Huisvestingcoördinator adviseer je de bestuurder en het managementteam. Thema’s hierbij zijn huisvestingsvraagstukken, financieringsmogelijkheden van investeringen in vastgoed. Je deelt jouw kennis op het gebied van regelgeving gericht op de bouw en het gebruik van de huisvesting. Je bent daarbij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de visie, het beleid en de strategie. Je bent betrokken bij alle fases van verschillende projecten binnen nieuwbouw, herontwikkeling en renovatie. Met name in de beginfase van projecten ben jij verantwoordelijk voor de opzet van businesscases, vastgoedexploitatie en het plan van aanpak.

Om tot een goed resultaat te komen zijn goede communicatieve en sociale vaardigheden essentieel. In deze functie ben je doorlopend in verbinding met zorgvragers en zorgverleners. Je blijft daarbij altijd de samenwerking opzoeken. Je bent in staat om complexe vraagstukken inzichtelijk te maken en neemt de leiding  bij huisvestingsprojecten. Daarnaast zorg je voor een goede voortgangsbewaking en ben je gesprekspartner voor woningcorporaties en gemeenten.

Als Huisvestingmanager ben je doorlopend bezig met projecten die bijdragen aan de kwaliteit van leven van onze cliënten.

Wat ga je doen?

  • Je adviseert de bestuurder en het managementteam over huisvestingsvraagstukken.
  • Je bent doorlopend bezig met projecten die bijdragen aan de kwaliteit van leven van cliënten.
  • Je bent betrokken bij alle fases van projecten op het gebied van huisvesting.
  • Je draagt kennis over op het gebied van regelgeving gericht op bouw en gebruik van huisvesting.
  • Je geeft advies over financieringsmogelijkheden en investeringen in vastgoed.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de visie, het beleid en de strategie.
  • Je geeft mede vorm aan de inrichting van de huisvestingsprocessen. Je hebt zicht op het hele proces van huisvesting, van strategie tot tactisch en operationeel niveau.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende, afwisselende baan bij een innovatieve organisatie die volop in beweging is.
  • Veel ruimte voor zelfsturing, eigen ontwikkeling en scholing.
  • Je komt te werken bij een organisatie met het ‘Beste werkgevers Keurmerk’: Nederlands grootste onafhankelijk keurmerk voor goed werkgeverschap. 
  • Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg FWG 3.0 functieschaal 60; Naast vakantietoeslag (8%), ontvang je een eindejaarsuitkering (7,05%). Ook kun je gebruik maken van onze fietsregeling.
  • De arbeidsovereenkomst is in eerste instantie voor één jaar. Als na dat jaar blijkt dat we bij elkaar passen, zetten we je contract om in onbepaalde tijd.

Wat we verder nog van jou verwachten

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau met, bij voorkeur, een opleiding richting Makelaardij, Bouwkunde of Vastgoed.
  • Je hebt, naast een theoretisch fundament, minimaal vijf jaar relevante werkervaring met huisvesting, bouw- en vastgoedtrajecten bij voorkeur binnen de zorgsector.Deze basis heb je nodig om adequaat adviezen te kunnen geven over bouw-, wet- en regelgeving, gebouwgebruik en vastgoedcontracten. 
  • Je kunt binnen de kaders zelfstandig werken.
  • Je bent taakvolwassen en neemt graag het initiatief.
  • Je kunt de verbinding leggen tussen de harde kant van stenen en de zachte kant van zorg.
  • Je bent communicatief vaardig en sociaal ingesteld.
  • Je bent in staat complexe vraagstukken inzichtelijk te maken en neemt de leiding bij huisvestingsprojecten.

Meer informatie?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anne Verjans, Manager Procesondersteuning.

Solliciteren?
Dan zien wij je reactie graag tegemoet! Je kunt solliciteren tot en met 27 september. Wij zullen ook voor de sluitingsdatum de reacties monitoren. Als wij enthousiast zijn over jouw sollicitatie dan kan het zijn dat wij jou benaderen nog voor de sluitingsdatum is verstreken.

Je kunt je sollicitatie uitsluitend sturen via www.zorgselect.nl. Hier tref je de vacature aan onder nummer 48188 en heb je direct de mogelijkheid om te reageren.

 

 

Type Vacature
Organisatie De Lichtenvoorde
Locatie Bestuursbureau De Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
Postcode 7131PE
Stad Lichtenvoorde
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 10-09-2019
Reageer voor 28-09-2019
Ingangsdatum 10-09-2019
Nummer 48188
Doorsturen Bekijk PDF

De Lichtenvoorde

Vanuit Oost-Gelderland ondersteunt en begeleidt zorginstelling De Lichtenvoorde kinderen, jongeren en volwassenen met een beperking in wonen, werken en leven. Met ongeveer 650 medewerkers en meer dan 100 vrijwilligers ondersteunt De Lichtenvoorde mensen met een beperking van alle leeftijden; van jong tot heel oud. En met een lichte of een zwaardere zorgvraag. Omdat iedereen zijn eigen leven heeft, ondersteunt De Lichtenvoorde waar nodig!

Meer over De Lichtenvoorde