Verzorgende Zorg op Afstand - NAAST Medisch Service Centrum
Sensire

Wie zijn wij?

Wij zijn NAAST. Wij zijn een nieuwe zorgspeler, alleen wel eentje met 26 jaar ervaring. Sinds 1 januari 2018 is NAAST een zelfstandige 100% dochteronderneming van zorgorganisatie Sensire geworden. NAAST is een zorgbedrijf dat warme zorg combineert met koude digitale oplossingen. Het beste uit twee werelden zou je kunnen zeggen. Wij leveren zorg op afstand, maar toch heel dicht bij. Wij staan ‘naast je’.
Wij leveren aan meer dan honderdduizend klanten direct of indirect zorg. Dit voor verschillende klantorganisaties middels diverse zorg op afstand diensten. Hierbij moet je denken aan InBeeld zorg voor COPD en hartfalen, medicatie dubbelcontrole, hartritme diagnostiek, personenalarmering, service- en bereikbaarheidsdiensten, videomonitoring, etc., 
Ons ambitieniveau ligt hoog, we willen dé speler zijn en blijven die de digitale zorginnovatie daadwerkelijk kan realiseren. Kijk op www.naast.je voor meer informatie en filmpjes over wat we doen. 

 

Wat ga je doen?

Verzorgende die zorg op afstand verleent
Wij zijn op zoek naar een verzorgende voor ons verzorgenden team bij NAAST. Je gaat je bezighouden met het verlenen van zorg op afstand. Je bent een verzorgende die kan multitasken en die continu zijn/haar prioriteiten stelt, resultaatgericht, met empathie voor onze klanten en open staat voor zorgvernieuwing.

NAAST als Zorginnovator
De zorg in Nederland is aan het veranderen en vraagt om andere oplossingen. NAAST is koploper op het gebied van zorg op afstand en innovaties in de zorg. Wij verlenen zorg op afstand, 24/7, persoonlijk en dichtbij. Wij innoveren de zorg, voor Sensire, en bijna 50 andere (zorg)organisaties in Nederland, waaronder thuiszorginstellingen, ziekenhuizen en huisartsen. Dat doen we met ongeveer 65 trotse zorg professionals. Trots zijn we op de resultaten van ons klanttevredenheid onderzoek, trots op hoe we overstijgend samenwerken in de zorg, trots op hoe we iedere dag bijdragen aan innovatie in de zorg en het uitbouwen van NAAST.

Een greep uit je taken als verzorgende zorg op afstand

Als verzorgende:

  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant;
  • Zorg je voor telefonische bereikbaarheid voor diverse zorgaanbieders;
  • Informeer, adviseer en begeleid je telefonisch of via beeldzorg de cliënt bij diens hulpvraag, aan de hand van vastgestelde protocollen en richtlijnen en geef je inzicht in de mogelijkheden voor de cliënten;
  • Je ontvangt personenalarmering oproepen en handelt de klantvraag zoveel mogelijk zelfstandig af volgens protocol. Je doet algemene (niet-medische) risico triage en je schakelt op basis van vastgestelde protocollen mantelzorgers of tweedelijns expertise in;
  • Dubbelcontrole medicatie via iPad;
  • Informeer en adviseer je onder andere over de uitgifte van hulpmiddelen;
  • Neemt je deel aan team/werkoverleg en draag je bij aan de teamdynamiek, samenwerking en afstemming en het behalen van teamdoelstellingen en resultaatverbetering.

Wie ben jij?

De verzorgende die wij zoeken beschikt over:
  • Een recent diploma verzorgende niveau 3 of verzorgende IG, ziekenverzorgende, MDGO-VP of dokterassistent;
  • Up to date zorgkennis;
  • Goede computervaardigheden (blind typen) en affiniteit met digitale zorgtoepassingen;
  • De bereidheid om (bij)scholingen en cursussen te volgen;
  • Een flexibele inzet, ook tijdens avonden, nachten (minimaal 3 a 4 per maand), weekenden en feestdagen.

Verzorgende die tot zijn recht komt in een vernieuwende 24/7 omgeving
Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving, en beweegt gemakkelijk mee met de veranderingen in de sector en de diensten van NAAST. Je schakelt gemakkelijk tussen diverse vragen van diverse cliënten en zorgverleners. Je bent gespreksvaardig en beschikt over tact en inlevingsvermogen en kunt mensen motiveren. Je houdt je hoofd koel als het plotseling hectisch is en ziet ook dan wat de hoogste prioriteit heeft. Je bent ook dan in staat snel en adequaat de juiste inschatting op afstand te kunnen maken van risico's in cliëntsituaties. Zo nodig overleg je kort en snel met collega's om taken te verdelen zodat alle klanten snel en vriendelijk geholpen worden. Je blijft daarbij nauwkeurig en kwaliteitsgericht. Goed om je te realiseren, je oefent deze functie zittend uit van achter een bureau!

 

Kunnen wij jou bieden wat jij zoekt?

Voor deze functie werken we met min-max contracten, opties zijn minimaal 20, 24 of 28 uur met 8 uur oproepruimte tot de max van je contractomvang. De functie Verzorgende IG valt in de schaal FWG 35 (€1838,- / €2668,-, exclusief 8% vakantiegeld en 7,4% eindejaarsuitkering) conform de cao VVT. Afhankelijk van de ervaring die je meebrengt bepalen we de exacte hoogte van jouw salaris. Het betreft een aanstelling voor in eerste instantie een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Tjardien Toonk of Bianca Bloemendal, beide Verzorgende zorg op afstand, via telefoonnummer: werkenbij@naast.je of telefoon: 0314-357750.

-

-

-
Type Vacature
Intern nummer 1244
Organisatie Sensire
Locatie Sensire centraal kantoor
Postcode 7051DA
Stad Varsseveld
Werkveld Verpleging & Verzorging
Opleidingsniveau Mbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 20
Uren tot 32
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij Peter Geleedst, p.geleedst@sensire.nl, +31 61 0672845
Functie(s) Verzorgende IG
Publicatiedatum 20-08-2019
Ingangsdatum 1 oktober 2019
Reageer voor 30-11-2019
Nummer 47816

Sensire

Sensire: werken zoals jij wilt Werken bij Sensire is altijd: samenwerken. Met klanten en bewoners, die je goed leert kennen. Met mantelzorgers en familieleden, waarmee je oplossingen vindt. En met collega’s die, net als jij, vakmensen zijn die niet de zorg maar een gelukkig leven centraal stellen. Voor jou én voor je klanten De zorg is volop in beweging. ‘Leven zoals u wilt’ is de belofte die wij doen aan onze klanten en bewoners. Om deze belofte waar te kunnen maken is de inzet van technologie onvermijdelijk. De inzet van de medido, zorg op afstand en beeldbellen zijn enkele voorbeelden van digitale middelen die worden ingezet bij Sensire. Maar…technologie en innovatie zit hem niet alleen in de inzet van middelen. Het zit in ons DNA om onze klanten en bewoners goed te leren kennen, zodat zij zelf de beslissing kunnen nemen hoe zij willen leven. Met dit als vertrekpunt organiseren wij de zorg rondom de klant of bewoner. Sensire wil niet alleen haar klanten, maar ook haar medewerkers bevestigen in hun keuze voor Sensire. Dat betekent dat we elkaar het vertrouwen geven dat de collega’s verdienen en hun werk zo goed mogelijk ondersteunen. In het dagelijkse werk betekent dat: Een goede sfeer, korte lijnen naar gespecialiseerde collega’s en ondersteunende diensten en echte aandacht voor waar het allemaal om draait: Een fijn en betekenisvol leven voor onze klanten, bewoners en collega’s!

Meer over Sensire