Secretaresse Bestuur en Management
InteraktContour

Functieomschrijving

InteraktContour zoekt per direct een ervaren Secretaresse Bestuur en Management voor het Bestuursbureau in Nunspeet


InteraktContour biedt diverse vormen van zorg voor mensen met NAH (niet-aangeboren hersenletsel). Op diverse locaties in Oost- en Midden-Nederland bieden wij begeleiding aan cliënten die niet of in beperkte mate zelfstandig kunnen wonen, zodat zij het maximale uit hun leven kunnen halen. Op het Bestuursbureau in Nunspeet werken zo’n 90 collega’s in ondersteunende functies om dit mede mogelijk te maken. Ook werken het managementteam en de bestuurder vanuit deze locatie. Heb jij al de nodige vlieguren gemaakt als secretaresse en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Jij als Secretaresse Bestuur en Management

Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Dus het vak van secretaresse kent geen geheimen voor jou! Je maakt deel uit van een team van 5 secretaresses die samen in één ruimte werken. Belangrijk is dus dat je graag in een team werkt. Als secretaresse binnen ons team streef je ernaar om nog beter te worden in je vak, ben je flexibel, schakel je snel en zie jij problemen als uitdagingen. Bij ons wordt hard gewerkt, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en een praatje en natuurlijk hebben we ook veel plezier met elkaar. Je wordt in jouw rol gekoppeld aan één MT-lid, dit kan ook de bestuurder zijn. Voor deze collega ben jij het vaste aanspreekpunt. In de dagelijkse praktijk ondersteun je waar nodig ook andere MT-leden. Als hun steun en toeverlaat zorg je dat zij zich helemaal op hun werk kunnen richten.

We vinden het belangrijk om zaken slim te organiseren. Daarom wordt gebruik gemaakt van moderne (digitale) middelen en zoeken we naar de meest optimale inzet van elkaars interesses, kennis en kwaliteiten. Dit is een continu proces van verbeteren. En als het niet gaat zoals we zouden willen dan spreken we elkaar daarop aan. Daarnaast is er volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Jouw werk als Secretaresse Bestuur en Management

  • Je plant de agenda van de bestuurder/manager zo efficiënt mogelijk in. Elke dag maak jij deze puzzel opnieuw en met succes!
  • Je ondersteunt de bestuurder/manager in het uitvoeren van zijn of haar acties en bewaakt deze. Wanneer je gekoppeld wordt aan de bestuurder, dan zorg je voor het tijdig, zorgvuldig en adequaat aanleveren van relevante informatie en rapportages aan de Raad van Toezicht. Door jouw inzet zijn geplande overleggen tot in de puntjes voorbereid.
  • Je organiseert verschillende vergaderingen, notuleert indien nodig en bewaakt de agendapunten.
  • Je kunt goed improviseren als er onverwachte vragen zijn of zaken anders lopen dan gepland.
  • Af en toe een klus tussendoor doen of een event organiseren, is voor jou geen punt.

Functie eisen

Wat wij vragen

  • een afgeronde mbo+/hbo-opleiding in een secretariële richting
  • je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • bij voorkeur heb je ervaring met het vlot laten verlopen van informatievoorziening richting de Raad van Toezicht
  • sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
  • een kei in notuleren en verslagging
  • je werkt resultaatgericht en neemt graag initiatief
  • je straalt vertrouwen uit en handelt integer
  • Microsoft Office / Office 365 kun je dromen
  • goed prioriteiten stellen is je tweede natuur
  • ook in stressvolle situaties weet jij de rust te bewaren

Inschaling

Jouw arbeidsvoorwaarden als Secretaresse Bestuur en Management

  • een leuke en afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief
  • een open cultuur, met een team van enthousiaste collega’s in een informele werksfeer. Werktijden zijn in overleg, maar met z’n allen zorgen we voor een bezetting tussen 8.30 en 17.00
  • op maat gemaakte praktijktrainingen via onze eigen leeromgeving Pynter en online trainingen van GoodHabitz onder andere op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, teamontwikkeling, vitaliteit en gezondheid
  • afhankelijk van opleiding en ervaring, een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg FWG schaal 40 (minimaal € 1.898,- en maximaal € 2.807,- bruto per maand) of 45 (minimaal € 2.016,- en maximaal € 3.084,- bruto per maand )
  • de mogelijkheid om gebruik te maken van een fietsregeling
  • flinke korting op een abonnement bij Bedrijfsfitness Nederland
  • een collectieve zorgverzekering bij IZZ
  • de mogelijkheid om gratis een externe personal coach in te zetten op het gebied van werk en/of privé
  • een eindejaarsuitkering van 7,05%

Bijzonderheden

Word jij onze nieuwe collega?

Interesse in de vacature van Secretaresse Bestuur en Management in Nunspeet? Solliciteer dan via onderstaande sollicitatiebutton. Reageren kan tot en met donderdag 19 september aanstaande. De gesprekken staan gepland voor dinsdag 24 september (eerste ronde) en vrijdag 27 september 2019 (tweede ronde).

Een recent afgegeven Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste voor aanname.

Heb je vragen over deze vacature? Dan staat een van je mogelijk nieuwe collega’s je graag te woord op het volgende telefoonnummer: 0341 – 25 57 77.

Meer informatie over onze organisatie vind je hier:

Algemene link

https://www.interaktcontour.nl

Nieuwsgierig?

Ben je nieuwsgierig naar wat wij jou nog meer kunnen bieden? Kijk op https://www.interaktcontour.nl/werken-bij .

Type Vacature
Intern nummer 19-174
Organisatie InteraktContour
Locatie InteraktContour, Bestuursbureau Nunspeet
Postcode 8071AW
Stad Nunspeet
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd Part time
Uren van 32
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Gehandicaptenzorg
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij Team secretaresses bestuur & management 0341-255777
Functie(s) Secretaresse directie/managementassistent
Publicatiedatum 06-09-2019
Reageer voor 19-09-2019
Nummer 48141

InteraktContour

InteraktContour biedt zorg aan mensen met een lichamelijk beperking en mensen met hersenletsel. Dit kan zowel bij de mensen thuis (ambulante begeleiding), in een activiteitencentrum of op een woonlocatie. InteraktContour heeft kleinschalige voorzieningen in Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. Samen met de cliënt en eventuele partner kijken we naar de zorgvraag en stellen we doelen. Samen benutten we mogelijkheden!

Meer over InteraktContour